Filter

    Ihre Suche nach "Marktforschung" ergab 383 Treffer

    Ansicht:
    Abm Abdullah: Managing the Psychological Contract, Buch

    Abm Abdullah
    Managing the Psychological Contract

    This book explores the differences between Western and non-Western cultures to provide a more comprehensive understanding of psychological contract and its consequences on employees' behavioral, attitudin…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 125,17*
    Artikel ist im Warenkorb
    Betty Adamou: Games and Gamification in Market Research, Buch

    Betty Adamou
    Games and Gamification in Market Research

    Games are the most engaging medium of all time: they harness storytelling and heuristics, drive emotion and push the evolution of technology in a way that no other platform has or can. It's no surprise, t…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 35,42*
    Artikel ist im Warenkorb
    Philipp Aerni: Global Business in Local Culture, Buch

    Philipp Aerni
    Global Business in Local Culture

    This book examines the impact of multinational enterprises (MNEs) on local economies, and presents selected case studies of MNEs operating in low income countries. By balancing external social and environ…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 60,23*
    Artikel ist im Warenkorb
    Dieter Ahlert: Handelsmarketing, Buch

    Dieter Ahlert
    Handelsmarketing

    Dieses Lehrbuch führt in die grundlegenden Konzepte, Methoden und Anwendungen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben ein. Die Autoren veranschaulichen diese anhand von Erkenntnissen aus der Fo…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 34,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Okechukwu Ethelbert Amah: Globalisation and Leadership in Africa, Buch

    Okechukwu Ethelbert Amah
    Globalisation and Leadership in Africa

    Focusing on both pre-colonial and post-colonial eras, this book aims to cultivate a greater understanding of globalisation processes in the context of leadership behaviour in Africa. Analysing empirical e…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 62,58*
    Artikel ist im Warenkorb
    Gerold Ambrosius: Globalisierung, Buch

    Gerold Ambrosius
    Globalisierung

    Dieses Buch gibt einen Überblick über die drei zentralen Phasen der Globalisierung in der Moderne: 16. bis 18. Jahrhundert, zweite Hälfte des 19. Jahrhunderts bis zum Ersten Weltkrieg und zweite Hälfte de…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 49,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Isaac Oduro Amoako: Trust, Institutions and Managing Entrepreneurial Relationships in Africa, Buch

    Isaac Oduro Amoako
    Trust, Institutions and Managing Entrepreneurial Relationships in Africa

    This book highlights the importance of understanding how trust and indigenous African cultural institutions enhance the development of entrepreneurial networks and relationships in Africa. Drawing on inst…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 113,79*
    Artikel ist im Warenkorb
    Fredrik Andrén-Sandberg: Commodities Pricing and the Bulk Trap, Buch

    Fredrik Andrén-Sandberg
    Commodities Pricing and the Bulk Trap

    This book takes a fresh look at pricing, product differentiation and the need for decommoditisation in market sectors where products and services are standardised and interchangeable. In the first chapter…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 74,66*
    Artikel ist im Warenkorb
    Arbeitskreis Innovative Logistik für Nachhaltige Lebensstile (ILoNa): Praxisleitfaden nachhaltige Logistik für nachhaltige Lebensstile, Buch

    Arbeitskreis Innovative Logistik für Nachhaltige Lebensstile (ILoNa)
    Praxisleitfaden nachhaltige Logistik für nachhaltige Lebensstile

    Das vorliegende essential enthält eine Reihe von Tools, welche sich im Rahmen des dreijährigen, BMBF-geförderten Projekts "Innovative Logistik für Nachhaltige Lebensstile (ILoNa)" als besonders hilfreich …

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 14,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Payal Arora: The Next Billion Users, Buch

    Payal Arora
    The Next Billion Users

    Why do citizens of states with strict surveillance care so little about their digital privacy? Why do Brazilians eschew geo-tagging on social media? What drives young Indians to friend "foreign¿ strangers…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 32,15*
    Artikel ist im Warenkorb
    Kentaka Aruga: Consumer Reaction, Food Production and the Fukushima Disaster, Buch

    Kentaka Aruga
    Consumer Reaction, Food Production and the Fukushima Disaster

    This book examines the factors involved in consumer responses to food produced in regions near the Fukushima Daiichi Nuclear Plant following the March 2011 Eastern Japanese earthquake, and assesses how re…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 117,33*
    Artikel ist im Warenkorb
    Klaus J. Aumayr: Erfolgreiches Produktmanagement, Buch

    Klaus J. Aumayr
    Erfolgreiches Produktmanagement

    Dieser Sammelband der Sales Excellence für den Jahrgang 2018 bietet Ihnen fundiertes Fachwissen im Bereich Vertrieb Wenn Sie im Bereich Vertrieb arbeiten, ist dieser Sammelband genau das Richtige für Sie.…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 44,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Frank S. Backa: Markteinführungsstrategie für Virtual-Reality-Brillen. Erfolg durch die Nutzung von Netzwerkeffekten, Buch

    Frank S. Backa
    Markteinführungsstrategie für Virtual-Reality-Brillen. Erfolg durch die Nutzung von Netzwerkeffekten

    In diesem Fachbuch sollen die Wirkungsmechanismen der Netzwerke und ihre zugehörigen Netzwerkeffekte analysiert und anhand eines praxisnahen Beispiels erläutert werden. Mithilfe einer fiktiven Markteinfü…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 49,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Joel Backaler: Digital Influence, Buch

    Joel Backaler
    Digital Influence

    This book brings order to the chaotic and rapidly evolving world of influencer marketing by providing readers with much needed context, frameworks, and best practices. Written for busy marketing professio…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 27,73*
    Artikel ist im Warenkorb
    Klaus Backhaus: Multivariate Analysemethoden, Buch

    Klaus Backhaus
    Multivariate Analysemethoden

    Dieses Lehrbuch behandelt, nach einer kurzen Einführung in die Grundlagen der Datenanalyse und das Analyseprogramm IBM SPSS für Windows, neun grundlegende Verfahren der multivariaten Datenanalyse in ausfü…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 37,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Beate Bahner: Das neue Werberecht für Ärzte, Buch

    Beate Bahner
    Das neue Werberecht für Ärzte

    Einführung. - Begriffsbestimmungen. - Rechtliche Grundlagen ärztlicher Werbung. - Das jahrzehntelange Werbeverbot. - Die Aufhebung des ärztlichen Werbeverbotes. - Was ist sachliche Werbung? - Die inhaltli…

    lieferbar ab 23.10.2019.
    Buch
    EUR 44,95*
    Artikel ist im Warenkorb
    Vera Bannas: Konfigurationen von Messelogistikdienstleistern, Buch

    Vera Bannas
    Konfigurationen von Messelogistikdienstleistern

    Die Messelogistik findet in der Messebranche trotz des grundsätzlich bekannten Kostensenkungs- und Effizienzsteigerungspotenzials bisher wenig Beachtung. Dieses ungenutzte Potenzial bildet den Ausgangspun…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 59,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Clyde W. Barrow: The Entrepreneurial Intellectual in the Corporate University, Buch

    Clyde W. Barrow
    The Entrepreneurial Intellectual in the Corporate University

    This book presents a critical analysis of the corporate university. The author's personal narrative unfolds between the reality of the corporate university and the rhetoric of the entrepreneurial univers…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 62,58*
    Artikel ist im Warenkorb
    Wided Batat: The New Luxury Experience, Buch

    Wided Batat
    The New Luxury Experience

    This professional book introduces marketing and luxury brand professionals to a new definition of luxury and the art of designing the ultimate luxury experience in both the physical space (e.g., in-store,…

    innerhalb 1-2 Wochen
    EUR 74,66**
    Buch
    EUR 69,33*
    Artikel ist im Warenkorb
    Eva Baumann: Replikation und Erweiterung des Modells zur Bestimmung der Disruptionsreife von Wertnetzwerken, Buch

    Eva Baumann
    Replikation und Erweiterung des Modells zur Bestimmung der Disruptionsreife von Wertnetzwerken

    Eva Maria Baumann führt die Forschungen zur Früherkennung disruptiver Innovationen weiter und verbindet dabei die Phänomene Disruption und Konvergenz. Im Rahmen einer erweiterten Replikation untersucht si…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 59,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.