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    Ihre Suche nach "Service (Kundendienst)" ergab 50 Treffer

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    Isaac Oduro Amoako: Trust, Institutions and Managing Entrepreneurial Relationships in Africa, Buch

    Isaac Oduro Amoako
    Trust, Institutions and Managing Entrepreneurial Relationships in Africa

    This book highlights the importance of understanding how trust and indigenous African cultural institutions enhance the development of entrepreneurial networks and relationships in Africa. Drawing on inst…

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    Buch
    EUR 113,79*
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    Zelal Ates: Kundenbindung bei Professional Business Services, Buch

    Zelal Ates
    Kundenbindung bei Professional Business Services

    Kundenbindung und ihre Einflussfaktoren sind in der Marketingliteratur in den letzten Jahren eingehend erörtert worden. Dies gilt allerdings weniger im Hinblick auf Professional Business Services, d. h. u…

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    EUR 52,99*
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    Klaus Backhaus: MarktLab 2.0, Buch

    Klaus Backhaus
    MarktLab 2.0

    Das vorliegende Buch fasst die Projektergebnisse der Nachhaltigkeitsmaßnahme "Marktorientierung" zusammen. Marktorientierung als Maßnahme zur Nachhaltigkeit sichert den Erfolg technologischer Neuentwicklu…

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    EUR 74,99*
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    Wided Batat: The New Luxury Experience, Buch

    Wided Batat
    The New Luxury Experience

    This professional book introduces marketing and luxury brand professionals to a new definition of luxury and the art of designing the ultimate luxury experience in both the physical space (e.g., in-store,…

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    EUR 74,66**
    Buch
    EUR 69,33*
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    Vera F. Birkenbihl: Birkenbihl on Service, Buch

    Vera F. Birkenbihl
    Birkenbihl on Service

    Dass die Monarchie offenbar vorbei ist, merkt König Kunde leider im Alltag recht schnell. Und nicht nur da. Beispiel »Ladenschlussgesetz«: In der Servicewüste Deutschland schließen wir Läden offenbar lieb…

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    Mauro Cavallone: Marketing and Customer Loyalty, Buch

    Mauro Cavallone
    Marketing and Customer Loyalty

    This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approach to marketing, termed The Extra Step (TES) in recogni…

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    EUR 98,56*
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    Chris Daffy: Creating Customer Loyalty, Buch

    Chris Daffy
    Creating Customer Loyalty

    Consumer-facing and business-to-business organizations know that if they get their approach to customers right, they will be rewarded with unprecedented customer loyalty. This will lead to increased marke…

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    EUR 23,29*
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    Erika Darics: Language in Business, Language at Work, Buch

    Erika Darics
    Language in Business, Language at Work

    Packed with contemporary examples from the business world, this is an exciting and engaging text which explains how language works in business, how to analyse it and how to use it in an informed and crea…

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    Buch
    EUR 38,68*
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    Marion Debruyne: Customer Innovation, Buch

    Marion Debruyne
    Customer Innovation

    WINNER: CMI Management Book of the Year Awards 2015 - Innovation and Entrepreneurship Category (1st edition) Many organizations approach customer-centic marketing and innovating their business strategy i…

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    EUR 34,93*
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    Jessica Katharina Dirksen: Die Bedeutung von Chatbots im Kundenservice, Buch

    Jessica Katharina Dirksen
    Die Bedeutung von Chatbots im Kundenservice

    Neben dem Preis und der Qualität des Produktes können im Rahmen einer Differenzierungsstrategie u.a. auch besonders gute und umfangreiche Leistungen des Kundenservice zu einer Differenzierung im Wettbewer…

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    EUR 29,80*
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    Helmut Ebert: Bürgerkommunikation auf Augenhöhe, Buch

    Helmut Ebert
    Bürgerkommunikation auf Augenhöhe

    Dieses Buch zeigt, wie Behörden und Verwaltungen verständlich, respektvoll und zielführend mit den Bürgern ihrer Stadt oder Gemeinde kommunizieren können. Die Autoren geben wertvolle Denkanstöße, um den D…

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    Klaus Graebig: Kundenzufriedenheit, Buch

    Klaus Graebig
    Kundenzufriedenheit

    Im Mittelpunkt der dritten Auflage dieses Beuth-Kommentars stehen neue Maßnahmen zur Verbesserung der Kundenzufriedenheit. In bewährter Manier setzt sich der renommierte Autor Klaus Graebig mit den aktuel…

    lieferbar ab 15.9.2019.
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    EUR 98,00*
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    Joe Heapy: Customer-Driven Transformation, Buch

    Joe Heapy
    Customer-Driven Transformation

    Service design is the activity of utilizing resources and people to build and sustain services that not only meet customers' needs, but also add that little bit of magic or true competitive advantage. In …

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    EUR 23,29*
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    Alexander Herzog: Callcenter - Analyse und Management, Buch

    Alexander Herzog
    Callcenter - Analyse und Management

    In dem Buch werden zunächst die für eine warteschlangentheoretische Modellierung eines komplexen Inbound Callcenters relevanten Komponenten inklusive ihrer Zusammenhänge und besonderen Eigenschaften besch…

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    Rasmus Houlind: Make It all About Me, Buch

    Rasmus Houlind
    Make It all About Me

    The term `omnichannel' may be a marketing buzzword, but it also refers to a significant shift: marketers now need to provide a seamless experience, regardless of channel or device. Make it All About Me su…

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    EUR 21,18*
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    Alexander Jutkowitz: The Strategic Storyteller, Buch

    Alexander Jutkowitz
    The Strategic Storyteller

    The world needs more storytellers. Storytelling is an inherently innovative activity. When organizations find their best stories and tell them to the world, they're not only building a reputation, they'…

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    EUR 24,88*
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    Meike Knöchel: Kundeneinbindung im Innovationsprozess - Konzepte, Buch

    Meike Knöchel
    Kundeneinbindung im Innovationsprozess - Konzepte

    Der erste Band des zweiteiligen essentials stellt die wichtigsten theoretischen Konzepte zur Kundeneinbindung praxisnah dar und vermittelt konkrete Handlungsempfehlungen für Unternehmen. Hierbei liegt das…

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    S. Umit Kucuk: Brand Hate, Buch
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    S. Umit Kucuk
    Brand Hate

    This book focuses on the concept of "brand hate" and consumer negativity in today's digital markets. It explores the emotional detachment consumers generate against valued brands and how negative experien…

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    EUR 91,03*
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    Martin Kunschert: Der Kundenwert im Industriegütermarketing, Buch

    Martin Kunschert
    Der Kundenwert im Industriegütermarketing

    Der Kundenwert und seine Einflussfaktoren sind in den letzten Jahren eingehend untersucht und erörtert worden. Für den Kundenwert im Industriegütermarketing ist dies nicht der Fall, obschon insbesondere i…

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    Marko Lasnia: Agile Evolution, Buch

    Marko Lasnia
    Agile Evolution

    Agilität steht auf der Floskelliste eines jeden Unternehmens. Doch es lohnt sich diese Worthülse mit Leben zu füllen. Denn agile Unternehmen verdienen mehr, haben höhere Margen und sind attraktivere Arbei…

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