Global Marketing – alle Bücher

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Frank-Martin Belz, Ken Peattie,
Nachhaltigkeits-Marketing. Ein globaler Ansatz

Nachhaltigkeits-Marketing liefert eine neue, nachhaltigkeitsorientierte Vision für das Marketing des 21. Jahrhunderts. Im Fokus steht das Konsumenten-Marketing mit einem Schwerpunkt auf der Integration vo…

lieferbar ab 8.4.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 44,99

Emmanuel Joseph
Transnational Brand Equation, Crafting Irresistible Global Marketing Strategies

In today's dynamic global marketplace, businesses must navigate a complex web of cultural nuances, consumer behaviors, and market trends to succeed. "The Transnational Brand Equation: Crafting Irresi…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Vorheriger Preis EUR 38,92, reduziert um 5%
Aktueller Preis: EUR 36,91

Bodo B. Schlegelmilch
Globale Marketingstrategien

Dieses Buch richtet sich an erfahrene Managerinnen und Manager sowie an Studierende postgradualer Programme wie MBA- oder spezialisierter Masterstudiengänge. Es zeigt, wie Unternehmen internationale Märkt…

lieferbar ab 5.2.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 84,99

Doris Gutting
Marketing im KI-Zeitalter

Dieses Buch zeigt, wie Unternehmen erfolgreich auf den tiefgreifenden Wandel des Marketings sowie technologische und kulturelle Herausforderungen reagieren können: Künstliche Intelligenz, Plattformökonomi…

lieferbar ab 17.2.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 37,99

Michael Solomon, Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
Marketing: Real People, Real Choices -- Global Edition

Marketing: Real People, Real Choices introduces marketing from the perspective of real people, who make real marketing decisions, at leading companies every day. Described by students as a great read, it …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 87,86

Frank-Martin Belz, Ken Peattie, Naz Onel
Sustainability Marketing

EQUIPS THE NEXT GENERATION OF MARKETERS WITH THE CRITICAL SKILLS AND ETHICAL MINDSET TO LEAD IN A TIME OF UNPRECEDENTED CHANGESince its first publication in 2009, Sustainability Marketing has set the stan…

lieferbar in mind. 4 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 68,80

Kamilla Jones
International Fashion Marketing

Ideal for upper-level undergraduate and postgraduate students studying Fashion Marketing, Management and Merchandising, this textbook considers how fashion brands adapt their products and marketing strate…

lieferbar ab 27.1.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 61,88

Marketing Cases from Emerging Multinational Enterprises (eMNEs)

Globalization has changed the world economic picture and emerging markets have developed very fast. Several multinational companies from emerging markets came to world arena and compete with big multinati…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 240,94

Global Challenges and Uncertainty in Tourism and Hospitality, Volume II

Chapter 1: Innovation and Value Creation amidst Global Challenges and Crises.- Chapter 2: The host-guest relationship role in a sustainable tourism model in marginal areas. The case study of Calitri (Ital…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 182,07

Advances in National Brand and Private Label Marketing

The 2025 International Conference on Global Retail Brand Management is a unique academic forum to present and discuss original, rigorous, and significant contributions from researchers around the world on…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 197,13

Oecd
Global Insurance Market Trends 2024

This edition of Global Insurance Market Trends provides comparable, cross-country data on insurance markets for 2023. It represents a comprehensive source of information for government authorities (includ…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 20,46

Oecd
Global Outlook on Financing for Sustainable Development 2025

This edition of the Global Outlook aims to help negotiators prepare for the 4th International Conference on Financing for Development to be held in Seville in 2025, a once-in-a-decade opportunity to renew…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 89,29

Fashion for the Common Good

This book presents state-of-the-art research from around the world on how the fashion industry can help in the transition towards a sustainable model of development and a circular economy. It presents the…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 227,58

Leora Klapper, Dorothe Singer, Laura Starita
The Global Findex Database 2025

Exploring financial resilience in the face of climate hazards, the fifth edition of the Global Findex Database unveils fresh insights on fintech trends and money management. It integrates a new survey on …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,46

Ryan Serhant
Brand It Like Serhant

Embrace endless possibilities, disrupt the status quo, and turn ideas into empires.Ryan Serhant knows that if you want to make millions or become a CEO, you have to build the brand first, and then success…

lieferbar ab 18.11.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 19,43

Empowering Digital Transformation

This book contains selected papers from the 2025 Greek Marketing Academy and the Global Alliance of Marketing and Management Associations Joint Symposium (GMA-GAMMA2025) held from July 24 to 27, 2025, in …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 164,28
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