Customer Service – alle Bücher, LPs und CDs

Ihre Suche nach "Customer Service" (Bücher, LPs und CDs) ergab 41 Treffer.

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Wevie Stonder
Sure Beats Living

lieferbar in mind. 4 Wochen
LP
Aktueller Preis: EUR 31,99

Star Moles
Camelot

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
LP
Vorheriger Preis EUR 26,99, reduziert um 7%
Aktueller Preis: EUR 24,99

Wevie Stonder
Sure Beats Living

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
CD
Aktueller Preis: EUR 15,99

John Goodman
A Strategic Customer Service

Any organization can win more customers and increase sales if they learn to be more strategic with their customer service. When customers complain, employees respond. The typical service model is riddled …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 23,87

Kill The Client
Set For Extinction

Kill The Client verkörpern die Essenz des bösen Grindcore-Metal. 19 grandiose Tracks für alles Fans von Pig Destroyer, Napalm Death, Rotten Sound, Agoraphobic Nosebleed, Gadget, Mumakil, Nasum, Carcass, P…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
CD
 
Vorheriger Preis EUR 14,99, reduziert um 13%
Aktueller Preis: EUR 12,99

Anthony with Aka Moore & Friends
On Beacon Hill

Auf dem Beacon Hill: In der Dämmerung finden wir Anthony Moore an Gitarre und Klavier, dessen Wurzeln sich bis in die seligen Tage von Slapp Happy und der progressiven Art-Rock-Szene der 70er Jahre zurück…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
LP
Aktueller Preis: EUR 32,99

Mi Meurer
Social Robot Experience

Service-Roboter halten zunehmend Einzug in die Lebenswelt der Konsumenten und unterstützen diese bei ihren Alltagstätigkeiten. Dadurch verändern sie auch die sog. Customer Experience (CE) der Konsumenten.…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,99

Customer Centric Support Services in the Digital Age

This book explores how customer service can become the singular competitive differentiator for organizations in the digital era.Given the pace of digitization and the rise in customer expectations post-pa…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 193,45

Martin Hobratschk
Mvp Kb

What if your knowledge base could be the most valuable player in your customer service operation? For too many companies, the knowledge base (KB) is an afterthought, often a chaotic collection of outdated…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 17,70

Diane Negra
I'm Sorry You Feel That Way

This book is about how twenty-first century capitalism is re-making the roles of customer and customer service provider, shedding light on why consumer capitalism has come to feel so punishing for so many…

lieferbar ab 21.4.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 28,71

Diane Negra
I'm Sorry You Feel That Way

This book is about how twenty-first century capitalism is re-making the roles of customer and customer service provider, shedding light on why consumer capitalism has come to feel so punishing for so many…

lieferbar ab 21.4.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 128,19

Service Innovation and Management

This open access book investigates how digitalization and service infusion are changing service provision and the customer experience. It highlights the central role of service management and service inno…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 90,66

Wolf-Dieter Hiemeyer, Christoph Seidl
Zukunftsorientiertes Kundenmanagement im Vertrieb

FOM-Edition

Dieses Buch leistet einen Beitrag für ein zukunftsorientiertes Kundenmanagement im Vertrieb mit Case Studies zu ausgewählten Themen wie der Integration von Marketing und Vertrieb, dem Solution Selling, de…

lieferbar ab 1.5.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 59,99

Conflict
Statements Of Intent 1982 - 1987

Das erste von zwei 5 CD Box Set mit dem gesamten Output der Anarcho Punk Band Conflict. »Statements Of Intent« umfasst die Jahre 1982 bis 1987: 5 Alben und zahlreiche Bonustracks! CD 1: It's Time To Se…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
5 CDs
 
Aktueller Preis: EUR 31,99

CRM Goes Digital

Customer management has taken on entirely new forms since digitalization. This brand-new CRM book is dedicated to the latest approaches that dominate sales, marketing, and service in this era of digitaliz…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 96,00

Despina Karagkioulmezi
Analyse von Kundenrezensionen in der Telekommunikationsbranche

BestMasters

Diese Arbeit befasst sich mit Kundenrezensionen in der Telekommunikationsbranche, wobei moderne Machine Learning Methoden im Bereich Sentiment Analysis und Explainable AI angewendet werden.Hierbei wird al…

lieferbar ab 7.1.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 69,99

Karl-Heinz Klöppner,
K9 - Dogs for Service

Service dogs save lives, catch criminals, detect drugs, and search for contraband at airports. They rescue victims of earthquakes and avalanches and even join soldiers in combat. K9 - Dogs on Operations e…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 22,25

Fab Giovanetti
The Customer-Driven Marketing Handbook

Looking to create marketing plans that truly connect with your customers?The Customer-Driven Marketing Handbook by Fab Giovanetti is your guide to building effective marketing strategies that focus on rea…

lieferbar ab 3.12.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 30,09

Sven Seidenstricker, Vinzenz Krause, Karl-Christof Renz
Erfolgreiches Customer-Success-Management

Dieses essentialermöglicht einen schnellen Einstieg in das Themenfeld Customer-Success-Management. Globale digitale Vorreiter in der Digitalisierung haben erkannt, dass die organisatorische Verankerung de…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 14,99
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