Trefferliste "Social Media Analytics" - alle Bücher, CDs und LPs

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AI-Driven: Social Media Analytics and Cybersecurity

This book presents state-of-the-art research, conceptual frameworks, and practical solutions, focusing on the intersection of these vital fields. The ever-evolving digital landscape has fostered a close r…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 186,19

Laeeq Khan
The Data Analytics Advantage

The Data Analytics Advantage is a practical guide to social media analytics for anyone looking to understand and leverage social media data. It blends academic concepts with real-world examples, making co…

lieferbar ab 30.1.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,90

Laeeq Khan
The Data Analytics Advantage

The Data Analytics Advantage is a practical guide to social media analytics for anyone looking to understand and leverage social media data. It blends academic concepts with real-world examples, making co…

lieferbar ab 7.11.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 105,88

Lee Aaron
Elevate

»Elevate« wurde während des Covid-Lockdowns geschrieben, aber anstatt zuzulassen, dass diese Isolation die Band in eine negative Richtung drängt, buchte Lee einen Studio-Lockout für den Herbst 2021. »El…

lieferbar innerhalb von 3 Tagen
CD
 
Aktueller Preis: EUR 17,99

Lee Aaron
Elevate (Limited Edition)

»Elevate« wurde während des Covid-Lockdowns geschrieben, aber anstatt zuzulassen, dass diese Isolation die Band in eine negative Richtung drängt, buchte Lee einen Studio-Lockout für den Herbst 2021. »El…

lieferbar innerhalb von 3 Tagen
LP
 
Aktueller Preis: EUR 33,99

Digital Entrepreneurship

Focusing on emerging features of digital transformation, digital economy, digital innovation, and digital entrepreneurship, this edited volume highlights new aspects of digital transformation and research…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 197,13

Bernard J. Jansen, Kholoud K. Aldous, Soon-Gyo Jung, Hind Almerekhi
Understanding Audiences, Customers, and Users via Analytics

This book presents the foundations of using analytics from the laboratory, social media platforms, and the web. The authors cover key topics including analytics strategy, data gathering approaches, data p…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 42,66
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