Marketing Practices And AI – alle Bücher

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Annett Bergk
Praxisleitfaden für Künstliche Intelligenz in der Unternehmenskommunikation

Künstliche Intelligenz (KI) verändert die Unternehmenskommunikation grundlegend. Doch wie lässt sich diese Technologie gezielt in der PR einsetzen? Dieses Fachbuch bietet eine praxisnahe Orientierung. Es …

lieferbar ab 23.3.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,99

Catherine Seda, Jenny Halasz
AI-Powered Content Marketing and SEO

Discover how AI is revolutionizing content marketing and SEO. Industry experts Catherine Seda and Jenny Halasz explore the impact, risks, and game-changing strategies for brands.AI-Powered Content Marketi…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 32,90

Stephan Heinrich
KI im Vertrieb

Stellen Sie sich vor, Sie hätten eine ganze Halle voller williger, intelligenter Mitarbeiter, die fast kostenlos für Sie arbeiten wollen. Diese Mitarbeiter haben Zugriff auf das gesamte Wissen der Welt, v…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 29,99

Shiv Singh,
KI im Marketing für Dummies

Machen Sie sich fit für die Zukunft des Marketing!Mit der Einführung von künstlicher Intelligenz vollzieht sich in der Marketingbranche gerade eine Revolution. KI-Tools sind in der Lage Texte, Bilder, Aud…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 25,00

Despina Karagkioulmezi
Analyse von Kundenrezensionen in der Telekommunikationsbranche

BestMasters

Diese Arbeit befasst sich mit Kundenrezensionen in der Telekommunikationsbranche, wobei moderne Machine Learning Methoden im Bereich Sentiment Analysis und Explainable AI angewendet werden.Hierbei wird al…

lieferbar ab 10.1.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 69,99

Marketing and AI: Shaping the Future Together

The growing availability of data, intelligent computational systems, and affordable storage and software has spurred a keen interest among marketers to explore new artificial intelligence (AI) methods and…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 219,03

Mariya Breyter, Carlos Rojas
Reliability Engineering in the Cloud

Deliver Resilient, Scalable, and Fault-Tolerant Cloud Services with AI, Lean, and Reliability EngineeringThe success of your business hinges on the resilience of your cloud infrastructure. System failures…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 53,04

Álvaro Dias
Lifestyle Entrepreneurship in Tourism

.- 1. introduction..- 2. Who are lifestyle entrepreneurs in tourism?..- 3. The spark of innovation..- 4. Real sustainability..- 5. Marketing and promotion..- 6. Navigating troubled times.

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
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Aktueller Preis: EUR 54,75

B2B Marketing Guidebook - Vol. 2

The future of B2B marketing isn't coming --- it's already here. The second volume of the significantly updated edition of "B2B Marketing" dives deep into the execution layer of modern marketing.…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 117,33

Roger Dooley
The Persuasion Engine

Tap into your customers' unconscious minds with cutting-edge AI and neuromarketing techniquesThe Persuasion Engine, by neuromarketing and behavioral science expert Roger Dooley, solves the most pressing c…

lieferbar ab 26.5.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 26,43

Victoria I Boyd
The Nonprofit Ai Playbook

The Nonprofit AI Playbook: Your Essential Guide to Implementing AI for Marketing, Fundraising, Operations, and Impact is the ultimate guide for nonprofit leaders seeking to harness the power of artificial…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 40,80

Adam Brotman, Andy Sack
AI First

"What does the rapid rise and astonishing rate of improvement of AI mean for brands in the next five years? Listen to what OpenAI CEO Sam Altman told authors Adam Brotman and Andy Sack when he met th…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,92

Eric Enge, Adrián Ridner
Using Generative AI for SEO

Generative AI has brought artificial intelligence into the mainstream. The natural language capabilities of this technology provide digital marketers with exciting new ways to use AI in their day-to-day o…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 35,71

Marily Nika
Building AI-Powered Products

Drawing from her experience at Google and Meta, Dr. Marily Nika delivers the definitive guide for product managers building AI and GenAI powered products. Packed with smart strategies, actionable tools, a…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 40,23

Visha Kudhail
Authentic Marketing

Marketing today is dominated by conversations about AI-how to learn it, implement it, and even how it makes our jobs more efficient. While these discussions are important, they overlook the most critical …

Erscheint bald
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Handbook of AI-based Media Disruption

Future of Business and Finance

Generative AI is reshaping the media landscape with unprecedented speed and scale. This book examines the disruptive impact of these technologies on the media sector. From the advent of tools like ChatGPT…

lieferbar ab 4.2.2026.
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Aktueller Preis: EUR 106,66
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