Trefferliste "Marketing Communications" - alle Bücher

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Tourism Agility in Times of Crisis and Uncertainty 2

In times of crisis and uncertainty, tourism suffers multiple transformations such as societal, ecological, technological, and political changes, among many others. Beyond the cyclical adjustments, these u…

lieferbar ab 29.7.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 192,59

People, Culture & Communication

Haufe Fachbuch

Unternehmensdarstellungen werden in der Regel im Marketing erstellt und sind auf die Zielgruppen Marketing & Sales ausgerichtet, während die Zielgruppen von HR - Bewerber:innen und Interessent:innen -…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 89,99

Albert N. Greco
Scholarly Publishing in the Humanities, 2000-2024

This book explores the recent history and future directions of scholarly publishing in the humanities in the United States from a marketing and communications perspective. The study draws on statistical s…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 45,50

Michael Bürker
Management der Nachhaltigkeitskommunikation

Dieses Buch bietet eine fundierte Einführung in die strategische Verknüpfung von Nachhaltigkeitsmanagement und -kommunikation. Denn: Kommunikation spielt von Beginn an eine entscheidende Rolle. Über die r…

lieferbar ab 20.8.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 39,99

Gabriele Horcher
Barrierefrei und nutzerzentriert kommunizieren

Ab Juni 2025 verpflichtet das Barrierefreiheitsstärkungsgesetz (BFSG) erstmals auch Unternehmen zur digitalen Barrierefreiheit. Dieses Buch zeigt, wie Organisationen die gesetzlichen Anforderungen nicht n…

lieferbar innerhalb einer Woche
Buch
Aktueller Preis: EUR 44,99

Sven Matis
Stadtgespräch

Im Buch untersucht Sven Matis die Bedeutung von Kommunikation für die Stadt. Er zeigt, dass Kommunikation nicht nur ein Mittel der Verwaltung ist, sondern die Grundlage für das Zusammenleben in der Stadt …

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 25,00

Richard Tigges
Can AI Craft Communication?

Can AI craft communication? And how do you get a company to the forefront of the Generative AI (GenAI) movement or at least among the fast followers? At the moment, there are actually far more communicati…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,90

Gabriele Troilo
Marketing in Creative Industries

Focusing on the author's innovative framework for delivering customer value via creative experience, this vibrant, research-based textbook is ideal for modules on marketing in creative, cultural and arts …

lieferbar ab 16.10.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 85,87

Hannah Leimert, Torsten Tomczak, Jörn Redler, Philipp Scharfenberger
Holistic Brand Communication

Während lange Zeit die Kreation großer Kampagnen und ihre Verbreitung über klassische Medien als Maxime für wirksame Markenkommunikation galt, sind längst neue Prinzipien an ihre Stelle getreten. Mit der …

lieferbar ab 18.9.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 42,00

Joseph Grenny, Kerry Patterson, Ron McMillan, Al Switzler
Crucial Conversations

This New York Times bestseller and business classic has been fully updated for a world where skilled communication is more important than ever.The book that revolutionized business communications has been…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 20,05

Greg Giuliano
Coaching for (a) Change

Let's face it: change is hard.And yet, that's exactly what leaders are called to do-enable positive transformation for their organization, team, and team members. Traditionally, leaders have relied on a c…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 25,43

Amelia Sordell
The Personal Branding Playbook

YOU DON'T NEED TO BUILD YOUR PERSONAL BRAND, BUT YOUR OPPORTUNITIES ARE NORMALLY A LOT BETTER IF YOU DOEveryone has a personal brand. You have a personal brand with your colleagues; you have a personal br…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 19,43

Kim Skildum-Reid
The Corporate Sponsorship Toolkit, Second Edition

Meaning is sponsorship's superpower!When you use sponsorship to build a brand, you are using the most powerful marketing tool you have. Why? Because you have the privilege of connecting with people - buil…

lieferbar ab 2.7.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 51,85

Louisa Clarke
The Work Smarter Guide to Presenting

Giving consistently great presentations will boost your confidence, enhance your reputation and accelerate your career faster than pretty much anything else. Yet so many of us fear presenting in public. T…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 21,44

Joel Benge
Be A Nerd That Talks Good

The nerd's ultimate guide for turning technical knowledge into compelling and effective messagingEvery tech founder who tries to get the message out about their product knows the moment they've lost their…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 22,11

Alison Arnot
Internal Communication in Times of Crisis

Build the strategic and tactical understanding necessary to help you inform, engage and support your internal community through a crisis and advocate for the organization.

lieferbar ab 29.7.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 51,78

Andrew Brodsky
Ping

'Brimming with surprising insights and useful tips. The resource we need for avoiding misunderstandings and making genuine connections' Adam Grant, bestselling author of Think AgainThe essential guide for…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 17,15

Laura Macdonald
The Endowment Handbook

Praise for THE Endowment HANDBOOK"The Endowment Handbook is an invaluable resource for anyone involved in the nonprofit sector. The author's expertise and practical advice offer a roadmap for buildin…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 77,68

Kevin Duncan
The Powerful Presentations Book

Presentations that are effective and can genuinely get across your message, ideas or information need to be powerful and delivered in a way that attracts immediate attention. This book, by a leading busin…

Erscheint bald
Buch

Steve J Martin
Influence at Work

"To be successful at work you also need to be influential at work. And to be influential requires an understanding of how the rules of influence work. Not just those mandated by logic, economics, and…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 26,91
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