Filter

    Ihre Suche nach "Medienwirtschaft" ergab 201 Treffer

    Ansicht:
    Noam Chomsky: Kampf oder Untergang!, Buch

    Noam Chomsky
    Kampf oder Untergang!

    Noam Chomsky ist einer der wichtigsten Denker der Gegenwart. Der emeritierte MIT-Professor am weltbekannten Massachusetts Institute of Technology gilt als ein "Mann für alles". In diesem Buch spricht Chom…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 18,00*
    Artikel ist im Warenkorb
    Noam Chomsky: Profit over People - War against People, Buch

    Noam Chomsky
    Profit over People - War against People

    »Profit Over People« so bezeichnet Noam Chomsky den Neoliberalismus, der den Profit über alles Menschliche stellt. Scharfsichtig kritisiert er die Logik des freien Marktes und plädiert für demokratischere…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 12,00*
    Artikel ist im Warenkorb
    Thomas Dreiskämper: Grundfragen der Medienbetriebslehre, Buch

    Thomas Dreiskämper
    Grundfragen der Medienbetriebslehre

    Der Alltag von Medienbetrieben wird in der BWL-Standardliteratur nicht thematisiert, und die Literatur zum Medienmanagement verzichtet auf die Darstellung betriebswirtschaftlich notwendiger Berechnungen. …

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 39,95*
    Artikel ist im Warenkorb
    Maurizio Abbati: Communicating the Environment to Save the Planet, Buch

    Maurizio Abbati
    Communicating the Environment to Save the Planet

    This book, based on authoritative sources and reports, links environmental communication to different fields of competence: environment, sustainability, journalism, mass media, architecture, design, art, …

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 44,80*
    Artikel ist im Warenkorb
    Rachel Alemu: The Liberalisation of the Telecommunications Sector in Sub-Saharan Africa and Fostering Competition in Telecommunications Services Markets, Buch

    Rachel Alemu
    The Liberalisation of the Telecommunications Sector in Sub-Saharan Africa and Fostering Competition in Telecommunications Services Markets

    This study investigates whether the existing regulatory framework governing the telecommunications sector in countries in Sub-Saharan Africa effectively deals with emerging competition-related concerns in…

    innerhalb 2-3 Wochen
    Buch
    EUR 153,32*
    Artikel ist im Warenkorb
    Vince Aletti: Issues, Buch

    Vince Aletti
    Issues

    The first book to showcase and critically explore the groundbreaking photography of fashion magazines over the last century For nearly a century, fashion magazines have provided sophisticated platforms fo…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 79,09*
    Artikel ist im Warenkorb
    Ursula Alexandra Ohliger: Kennzeichen und Wandel der Politikberichterstattung im Boulevardjournalismus, Buch

    Ursula Alexandra Ohliger
    Kennzeichen und Wandel der Politikberichterstattung im Boulevardjournalismus

    Ursula Alexandra Ohliger untersucht Kennzeichen und den Wandel der Politikberichterstattung im deutschen Boulevardjournalismus seit den 1950er Jahren. Dabei widmet sich die Autorin der Frage, inwiefern si…

    lieferbar ab 16.9.2019.
    Buch
    EUR 44,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Stavros Arabatzis: Feindselige Mediengesellschaft, Buch

    Stavros Arabatzis
    Feindselige Mediengesellschaft

    Das Buch untersucht den griechischen Begriff des "polemos", der die Spaltung der Gesellschaften und Öffentlichkeiten in rivalisierende, gewalttätige Parteien bezeichnet. Es zeigt das neue feindselige Para…

    innerhalb 2-3 Wochen
    Buch
    EUR 39,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Epica Awards: Epica Book 31: Creative Communications, Buch

    Epica Awards
    Epica Book 31: Creative Communications

    The value of publications like this is enormous. The Epica Book helps us remember what was great and why it was great. - Josef Miguel Sokoloff, President of the Lowe Global Creative Council Chief Creative…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 65,79*
    Artikel ist im Warenkorb
    Julia Bangert: Buchhandelssystem und Wissensraum in der Frühen Neuzeit, Buch

    Julia Bangert
    Buchhandelssystem und Wissensraum in der Frühen Neuzeit

    Johannes Gutenberg erfand um 1450 den Buchdruck mit beweglichen Lettern und revolutionierte die Kommunikation damit grundlegend. Mit Hilfe eines neu entwickelten Theoriemodells, dem »Wissensraum«, geht di…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 99,95*
    Artikel ist im Warenkorb
    Stephen R. Barnard: Citizens at the Gates, Buch

    Stephen R. Barnard
    Citizens at the Gates

    Drawing insights from nearly a decade of mixed-method research, Stephen R. Barnard analyzes Twitter's role in the transformation of American journalism. As the work of media professionals grows increasing…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 73,96*
    Artikel ist im Warenkorb
    Mariella Bastian: Media and Accountability in Latin America, Buch

    Mariella Bastian
    Media and Accountability in Latin America

    This study approaches a pressing question for the public, the media, and in academia: how can the media be held accountable? By focusing on the relationship between media and accountability in the underst…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 82,12*
    Artikel ist im Warenkorb
    Craig Batty: Writing for the Screen, Buch

    Craig Batty
    Writing for the Screen

    This revised and refreshed edition guides the contemporary screenwriter through a variety of creative and critical approaches to a deeper understanding of how to tell stories for the screen. With a renewe…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 79,65*
    Artikel ist im Warenkorb
    Judith Baxter: Women Leaders and Gender Stereotyping in the UK Press, Buch

    Judith Baxter
    Women Leaders and Gender Stereotyping in the UK Press

    This book explores how the UK press constructs and represents women leaders drawn from three professional spheres: politics, business, and the mass media. Despite significant career progress made by women…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 62,58*
    Artikel ist im Warenkorb
    Johanna Beamish: Im Transit auf dem Ozean, Buch

    Johanna Beamish
    Im Transit auf dem Ozean

    Vom Moment des Ablegens im Heimathafen bis zur Ankunft am Zielhafen folgt dieses Buch den Schiffspassagen durch das Britische Imperium des 19. Jahrhunderts. Die Studie beleuchtet, wie eine solche Überfahr…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 43,00*
    Artikel ist im Warenkorb
    Saba Bebawi: The Future Foreign Correspondent, Buch

    Saba Bebawi
    The Future Foreign Correspondent

    This book articulates the skills and perspectives that future foreign correspondents need to adopt in an increasingly globalized world. By revisiting entrenched traditions in the training and practice of …

    innerhalb 1-2 Wochen
    EUR 62,58**
    Buch
    EUR 56,89*
    Artikel ist im Warenkorb
    Rudolf Beger: Present-Day Corporate Communication, Buch

    Rudolf Beger
    Present-Day Corporate Communication

    This book serves as an easy-to-read, up-to-­date practical guide on professional corporate communication. The key market for this book is the Asia-Pacific region, mainly because there is a gap in know-how…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 37,32*
    Artikel ist im Warenkorb
    Arthur Asa Berger: Marketing and American Consumer Culture, Buch

    Arthur Asa Berger
    Marketing and American Consumer Culture

    This book offers a cultural studies approach to marketing and advertising and shows readers how scholars from different academic disciplines make sense of marketing's role in American culture and society.…

    innerhalb 1-2 Wochen
    Buch
    EUR 62,58*
    Artikel ist im Warenkorb
    Mike Berry: The Media, the Public and the Great Financial Crisis, Buch

    Mike Berry
    The Media, the Public and the Great Financial Crisis

    This book explores the impact of the print and broadcast media on public knowledge and understanding of the 2008 Great Financial Crisis. It represents the first systemic attempt to analyse how mass media …

    Erscheint bald
    Buch
    Selina Bettendorf: Instagram-Journalismus, Buch

    Selina Bettendorf
    Instagram-Journalismus

    Selina Bettendorf bietet Social-Media-Redakteuren einen einfachen und praktischen Leitfaden, wie sie professionellen Instagram-Journalismus betreiben können. Instagram ist eine Social-Media-Plattform, auf…

    umgehend lieferbar, Bestand beim Lieferanten vorhanden
    Buch
    EUR 14,99*
    Artikel ist im Warenkorb
    Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.