Trefferliste "Internal Customer-Centric Management" - alle Bücher

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Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management

There has been a growing interest in the subject of internal marketing: issues and perspectives, principles, foundations and concepts in recent years amongst academics and practitioners because there is a…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 128,00

Effektives Customer Relationship Management

Dieses CRM-Standardwerk behandelt die wesentlichen Fragen im Rahmen der Einsetzung und Organisation von Customer Relationship Management. Dies betrifft sowohl die Verzahnung mit Marketing- und Vertriebspr…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 64,99

Sven Seidenstricker, Vinzenz Krause, Karl-Christof Renz
Erfolgreiches Customer-Success-Management

Dieses essentialermöglicht einen schnellen Einstieg in das Themenfeld Customer-Success-Management. Globale digitale Vorreiter in der Digitalisierung haben erkannt, dass die organisatorische Verankerung de…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 14,99

Willy Schneider
Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management"

Die weit überwiegende Zahl der Marketing- und Managementkonzepte stellt die Kundenorientierung als zentralen Faktor des Unternehmenserfolges heraus. "Customer relationship management" erweitert die Perspe…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,90

Willy Schneider
Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management"

Die weit überwiegende Zahl der Marketing- und Managementkonzepte stellt die Kundenorientierung als zentralen Faktor des Unternehmenserfolges heraus. "Customer relationship management" erweitert …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,90

Michael Kleinaltenkamp, Laura Elgeti, Katharina Prohl-Schwenke
Customer Success Management - Kundenerfolg als Geschäftsstrategie

Ende 2024 gaben fast 250.000 Personen auf LinkedIn an, eine Position als Customer Success Manager zu bekleiden. Customer Success Management (CSM) ist somit die am schnellsten wachsende Unternehmensfunktio…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 54,99

Kerstin Sayer
Customer Success Management im Kontext der Anbieterintegration

Neue digitale Zugänge zum Kunden und eine zunehmende Beziehungsorientierung sowie kürzere Beziehungszyklen durch mehr Dynamik und Flexibilität auf dem Markt leiten in B2B-Unternehmen einen Perspektivwechs…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,99

Fred Selnes, Michael D Johnson
Customer Portfolio Management

How to create value with all the customers in a portfolio, from the stronger relationships that increase profit margins to the weaker relationships that increase scale.Which would you rather have: a small…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 28,41

Claudia Thonet
Der agile Vertrieb

Agile Prinzipien und Frameworks wurden zwar für die Entwicklung komplexer Produkte geschaffen, doch sie lassen sich auch im Vertrieb gewinnbringend nutzen. Mit diesem Buch erhalten Geschäftsführer, Vertri…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 54,99

Andreas Schmidt
Wissenszentrierte CRM-Strategien

Kundenzentrierte Unternehmensführung

Zukünftig wird der Kunde nicht mehr länger nur der "Abnehmer" von Produkten und Dienstleistungen sein. Er wird vielmehr selbst Gestalter dieser Produkte - integriert in die Wertschöpfungsprozess…

Erscheint bald
Buch

Manfred Bruhn, Karsten Hadwich, Maxim Saleschus
Customer-Dominant Logic

This book provides a structured overview of Customer-Dominant Logic and formulates fundamental principles that form the basis for a realignment of customer-oriented corporate management. Customer-Dominant…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 106,66

Martin Hobratschk
Mvp Kb

What if your knowledge base could be the most valuable player in your customer service operation? For too many companies, the knowledge base (KB) is an afterthought, often a chaotic collection of outdated…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 17,70

Bernard Jaworski, David Sprott, Ajay Patel, Elizabeth Stillman
The Soul of Strategy

A powerful and original new take on business strategy-with the customer at the center of it-designed to generate enduring competitive advantageWhen setting strategy, organizations typically spend too much…

lieferbar ab 25.11.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 28,91

Eric Yaverbaum
Public Relations for Dummies

PR secrets for making a splash with your brandPublic relations (PR) is about building a great reputation for a brand, a product, or even a person. Public Relations For Dummies is a crash course on strateg…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 23,92

Martin Kihn, Andrea Chen Lin
Customer 360

Praise for CUSTOMER 360"Customer 360 stands out in a crowded conversation by showing businesses how they can use complex new technologies to give customers the better experiences they want and to unl…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 26,91

B Joseph Pine II
The Transformation Economy

Take your customers on a journey of self-improvement, meaning, and change.A new fundamental economic shift is emerging: an economy based on transformative experiences that guide people to change, achieve …

Erscheint bald
Buch

Jim Kraus, Adele Revella
Buyer Personas

PRAISE FOR BUYER PERSONAS"The guide you need to create personas based on the actual problems of actual people...not guesswork or hunches or vibes." -ANN HANDLEY, bestselling author and Chief Con…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 26,91

Craig Legrande, Venky Lakshminarayanan
Ai-Driven Value Management

Unlock the power of generative AI to transform your enterprise B2B sales and marketing strategiesIn AI-Driven Value Management: How AI Can Help Bridge the Gap Across the Enterprise to Achieve Customer Suc…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 33,40

Wayne Simmons, Tom DeWitt
The Customer Excellence Enterprise

Praise for THE Customer Excellence ENTERPRISE"More than a book; it's a compass for organizations navigating today's interconnected marketplace with authenticity and purpose. A practical guide for lea…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 26,91

Susan Solovic
The One-Percent Edge

Grow big by thinking small. Your business's largest innovations will come one tweak at a time.

lieferbar ab 12.8.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 19,43
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