Internal Customer-Centric Management – alle Bücher

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Sven Seidenstricker, Karl-Christof Renz, Vinzenz Krause
Erfolgreiches Customer-Success-Management

Warum Customer-Success-Management?. Customer-Success-Management und seine theoretischen Wurzeln.- Erfolgsfaktoren für Customer-Success-Management.- Customer-Success-Manager.- Kennzahlen im Customer-Succes…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 14,99

Willy Schneider
Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management"

Die weit überwiegende Zahl der Marketing- und Managementkonzepte stellt die Kundenorientierung als zentralen Faktor des Unternehmenserfolges heraus. "Customer relationship management" erweitert die Perspe…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,90

Willy Schneider
Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management"

Die weit überwiegende Zahl der Marketing- und Managementkonzepte stellt die Kundenorientierung als zentralen Faktor des Unternehmenserfolges heraus. "Customer relationship management" erweitert …

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Buch
Aktueller Preis: EUR 29,90

Michael Kleinaltenkamp, Laura Elgeti, Katharina Prohl-Schwenke
Customer Success Management - Kundenerfolg als Geschäftsstrategie

Ende 2024 gaben fast 250.000 Personen auf LinkedIn an, eine Position als Customer Success Manager zu bekleiden. Customer Success Management (CSM) ist somit die am schnellsten wachsende Unternehmensfunktio…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 54,99

Kerstin Sayer
Customer Success Management im Kontext der Anbieterintegration

Neue digitale Zugänge zum Kunden und eine zunehmende Beziehungsorientierung sowie kürzere Beziehungszyklen durch mehr Dynamik und Flexibilität auf dem Markt leiten in B2B-Unternehmen einen Perspektivwechs…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,99

Fred Selnes, Michael D Johnson
Customer Portfolio Management

How to create value with all the customers in a portfolio, from the stronger relationships that increase profit margins to the weaker relationships that increase scale.Which would you rather have: a small…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 27,91

Andreas Krämer, Thomas Burgartz, Christina Muzzu
Customer Value-centered Management

Part I: Introduction and General Conditions.- 1. The Changed Perspective: eagle eye instead of tunnel vision.- 2. Management after the coronavirus crisis: focus on a holistic approach.- 3. A better unders…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 85,33

Holger Heinze, Matias Musmacher
Der Customer-Code

Haufe Fachbuch

Dieses Buch von Holger Heinze und Matias Musmacher kombiniert erstmals Customer Experience Management (CXM) und Organisationsentwicklung (OE) für nachhaltige Kundenzentrierung. Es zeigt, wieso klassische …

lieferbar ab 25.5.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 39,99

Subject-Oriented Business Process Management. Process Customer Satisfaction and Process Excellence

.- Subject-Oriented Modeling, Philosophy, and Technology.- A Subject-Oriented Consideration of Object-Orientation. .- Mapping of Agents to Subjects in S-BPM. .- Systematics Models for Understanding Declar…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 82,13

Martin Hobratschk
Mvp Kb

What if your knowledge base could be the most valuable player in your customer service operation? For too many companies, the knowledge base (KB) is an afterthought, often a chaotic collection of outdated…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 17,70

William Henry Burroughs
A Treatise on the Law of Taxation as Imposed by the States and Their Municipalities, or Other Subdivisions, and as Exercised by the Government of the United States, Particularly in the Customs and Internal Revenue

Reprint of the original, first published in 1877. The Antigonos publishing house specialises in the publication of reprints of historical books. We make sure that these works are made available to the pub…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 129,90

William Henry Burroughs
A Treatise on the Law of Taxation as Imposed by the States and Their Municipalities, or Other Subdivisions, and as Exercised by the Government of the United States, Particularly in the Customs and Internal Revenue

Reprint of the original, first published in 1877. The Antigonos publishing house specialises in the publication of reprints of historical books. We make sure that these works are made available to the pub…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 109,90

Eric Yaverbaum
Public Relations for Dummies

PR secrets for making a splash with your brandPublic relations (PR) is about building a great reputation for a brand, a product, or even a person. Public Relations For Dummies is a crash course on strateg…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 23,42

Craig Legrande, Venky Lakshminarayanan
Ai-Driven Value Management

Unlock the power of generative AI to transform your enterprise B2B sales and marketing strategiesIn AI-Driven Value Management: How AI Can Help Bridge the Gap Across the Enterprise to Achieve Customer Suc…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 32,90

B Joseph Pine II
The Transformation Economy

From the author who defined the Experience Economy comes the next big shift: the Transformation Economy.A fundamental economic shift is emerging. Goods, services--even memorable experiences--are no longer…

lieferbar ab 3.2.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,92

Kent Le
Luxury Marketing

The definitive postgraduate textbook for understanding and marketing luxury brands in a global context.Luxury Marketing gives postgraduate students in marketing, business, and fashion management practical…

lieferbar ab 24.2.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 60,62

Susan Solovic
The One-Percent Edge

The answer to remaining competitive and keeping steady growth for your business is not ground-breaking, business-altering innovations, but by simply making one tweak at a time.You are in the business of s…

Erscheint bald
Buch

John C Maxwell
The Charismatic Leader

The Charismatic Leader: 21 Skills for Connecting with People unveils John Maxwell's roadmap to more impactful leadership through the power of charisma.

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Buch
Aktueller Preis: EUR 17,45
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